vin och badmössa

I går blev det utgång, vinade lite med mikaela innan det blev lobby. Var inte så mycket folk ute, men folket som var där var roligt;D Mötte även två st från sala som känner två av de få personer jag känner i den staden, tyckte jag var lite roligt.
Dansade på och röjjde, vaknade i morse på soffan..
Mamma hade varit gullig och lagt en filt över mig. Hade tydligen somnat där när jag kom hem..

Under förmiddagen i dag så var jag på förhandsvisning av det flyter, tror jag att filmen hette. En svensk komedi som har premiär på juldagen. Den var riktigt rolig faktiskt, det brukar jag ofta inte tycka om svenska filmer. Fick en presentpåse av arrangörerna Onico, den innehåll parfymprov på hugo boss för män samt en badmössa!! Så denna presentpåse gav jag till min bror när jag kom hem:P
Han var riktigt snygg i den benvita badmössan med onicomärket på:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0