Det finns så mycket man saknar nu när man tänker efter

Flytten har varit underbar, jag ångrar det inte en sekund. Jag stortrivs här, skulle inte vilja flytta tillbaka, men nu när jag tittar på lite gamla kort så inser jag att det finns mycket jag saknar. .


  • De förutsägbara utekvällarna.Fredag - centro sedan Kharma Lounge. Lördagarna: Kharma lounge sedan Lobby. 
  • Marlene, saknar jag faktiskt jätte mycket. Speciellt att bara kunna  gå till salongen och döda tid när man hade tråkigt.
  • Att känna allt och alla
  • Familj/vänner
  • Ha gångavstånd till allting!
  • Beck-kvällar hos lars.. 
  • Att jobba, tjäna pengar..
  • Bo i hus.. Så van att bo i hus, har gjort det nästan hela mitt liv, att flytta till en liten lägenhet på 29 kv är en jäkla skillnad.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du vågar bara flytta tillbaka till Sandviken/gävle Linnsey då får du stryk av biffen Jessica ;)

2008-11-28 @ 17:39:20
Postat av: Linnsey

Haha ingen risk jessy, jag kommer bli kvar här!

2008-11-28 @ 17:58:13
Postat av: vickis

du vågar visst flytta tillbaka.. till avesta! fan, jag sitter och ler för mig själv varje gång jag ser "dubbeldiscokjelledansbilden" saknar dig min andra halva!<3

2008-12-01 @ 23:16:24
URL: http://viktoriareimfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0