Det slutar ju aldrig snöa

Man kan ju tycka att det borde vara mer snö i dalarna, men nej det fan mer snö här i sthlm.. Och det vägrar ju sluta snöa, vilket gör mig mindre glad eftersom jag avskyr snö och vintern.
I helgen var Lillens familj hit och  hälsade på:) Blev en dag i barkarby (där ingen hittade någonting) sedan en sväng till kista galleria innan det blev middag på mest bar och kök. (mycket gott).
Hunden harley var med så i går blev det storstädning (som alltid på söndagar) samt utvädring av lägenheten för att slippa hundlukten.
På kvällen blev det mys framför tv:n, såg Hancock. Den var bra, inte alls så som jag förväntat mig att den skulle vara. Det var en riktigt annorlunda "superhjältefilm". Sorglig och bra, och jag som är så känslig hade ju tårögna ögon genom halva filmen.

Nej nu ska jag ut och pulsa mig igenom snön, får se om man kan hitta tunnelbanan någonstans under all snö?

Humör:likgiltig i dag.
Gjort: käkat frukost och gjort mig iordning
Planer: Ta mig ut i snön och gå i skolan, sedan blir det nog en vända på stan för att inhandla ett par skinnhandskar
Lyssnar på: Beyoncé - Single Ladies (Put A Ring On )
Läser:ingenting för tillfället
Äter: Käkat en hårdbrödmacka nyss
Dricker: Vitaminer
Bästa: Att jag slipper frysa idag, för jag har köpt mig en dunjacka i helgen
Sämsta: Att det är måndag, det betyder att det är långt kvar till helgen
Vädret: SNÖ! Snö, och återigen snö. Plus att det blåser

Kommentarer
Postat av: mika!

saknar dig kvinna!

2008-11-24 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0