Hej i mitt vinterland!

Åkte till sandviken i fredags, möttes av iskalla vindar och massor av snö!
Blev hem och byta om snabbt i alla fall, sen förfest hos johanna. Där det blev nån konstig jävla kortlek. Hade inte med mig nån kamera så blev nått dåligt kort med mobilen. Sen drog vi vidare till Kharma. Riktigt rolig kväll!
Semra är modell i sofis mode om en vecka, måste köpas! (skriv upp så ni kommer i håg det)



På lördagen blev jag firad av familjen!
Fick ett års premenumation av Elle
en expresso maskin (verkligen efterlängtat, har inte kunnat göra kaffe hemma tidigare)
Och lite köksprylar

I går när vi kom hem så var vi på bio med Linn, Jerry, Rikard, Juan och Robb.
Tog en "Kaffe on the fly" (rikards nya favoritmening verkade det som), sen blev det nya bondfilmen.
Helt okej men inte så bra som jag förväntat mig. Bondskurkarna brukar ju vara ondast än ondast och vilja ta över världen med sina stora vapen och grejjer, men denna skurk ville liksom ta över Bolivia med vatten! Lite mesigt för att vara en bondskurk kanske, vad vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0