lång sovmorgon

I dag blev det en riktigt lång sovmorgon, vaknade strax innan elva av att posten kom. Annars hade jag nog troligtvis sovit längre. Maskeraddräkten kom i dag som jag ska ha på åsas inflyttningsfest, den var lite kortare än väntat, blir nog kanske ett par vita shorts under eller nått, får se. Försöka töjja ut den lite kanske.


Humör:
Är på hyffsat bra humör i dag. lite seg bara kanske
Gjort: Pratat i telefon, hämtat ut ett paket
Planer: Ingen aning faktiskt, funderar på om jag ska ta mig ut och gå en sväng
Lyssnar på: Infinity
Läser: inget
Dricker: vatten
Äter: Två mackor
Bästa: Att vi är lediga i dag
Sämsta: Vädret och det kommer att vara det sämsta ett tag framöver eftersom jag avskyr snö
Väder: snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0