Lazy monday

Jag hatar måndagar, det finns bara en sak som är värre än måndagar och det är måndag mornar! Snoozade så länge som möjligt i dag, den åkte på hela tiden, jag ville inte lämna sängen men eftersom jag hade skola i dag så fick jag pallra mig upp i sista sekunden och göra mig iordning med det lilla jag hade hemma eftersom allt mitt smink va hos Rikard och Jessica.
Började med en ny kurs i dag med Tomas, Kundbearbetning. MYCKET roligare än förmiddagskursen som är kalkylering och som jag inte fattar ett skvatt av!
Rusade till bussen i spöregnet!

I dag har jag lagat min älskade, världens godaste wookgryta! mums* så nu har jag matlådor för halva veckan också:)


Detta är tavlan som jag målade till Glad och Maria i inflyttningspresent, den föreställer dom två:)

Kommentarer
Postat av: lindaaa

shiet du är verkligen grym på att måla linn!!!!

2008-11-10 @ 18:20:51
Postat av: Kungen

Of doom.

2008-11-11 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0