Nu var det ett tag sedan

jag skrev något i bloggen, det har liksom bara inte blivit av men nu ska det bli ordning på det.
I fredags hälsade jag på pappa, då blev det en myskväll med syskonen. Vi kollade på idol och mumsade godis.
På lördagen tog jag tåget till Uppsala, jag och jessica skulle till åsa och göra uppsalas uteliv.
Åsas kompis linda som hon delade lägenhet med hade också tagit dit två kompisar. Vi käkade tacos och vinade innan utgång. Riktigt trevlig kväll.
 


I går var det måndag igen, skola. Vilket inte var alltför roligt eftersom vi hade kalkylering bland annat i går, och det är verkligen ett ämne som jag avskyr. Det är säkert jätte viktigt men även jätte tråkigt.
Sedan blev det middag med våra hyresvärdar/mina släktingar. Mycket gott, samt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0