pink

Köpte en superfin klänning som jag nog ska ha på mig i helgen:) super nöjd med den, såg förra veckan att den fanns i marinblått den var också fin. Men hittade aldrig den någonstans förutom på skyltdockan, men i dag hittade jag denna i rosa och jag blev förälskad direkt.. 
Köpt på H&M.




Nu ska jag skriva klart offerten, sen ska jag försöka mig på att laga lasange för första gången själv. Mamma gör så grymt god lasange, ska nog ringa henne och rådfråga lite kanske, jag har nämligen ingen aning om hur man gör. Jag har köpt lite grejjer som jag tror att man behöver.. ska bli spännande att se hur detta slutar

Kommentarer
Postat av: arlindaaa

haha va roligt:) JAg har köpt en exakt likadan klänning:) Dom är ju så fiiina:) puss

2008-11-13 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0