TGI Fridays

I dag ska jag på intervju inför praktiken (nervös) men jag hoppas att det ska gå bra. Om jag nu lyckas hitta dit, funderar på om det blir en taxi för säkethets skull.
Ikväll ska jag och älskling bara mysa och käka gott, års dag i dag så Lillen ska faktiskt laga middag! hur nu det ska gå till, det är inte hans starkaste sida. Men det ska nog bli gott, köpt fläskfilé och det är ganska svårt att misslyckas med så.


Humör: Är på bra humör i dag, mycket glad!
Gjort: Duschat, sminkat mig
Planer: Fixa håret, måla naglarna sedan ta mig till en intervju inför praktiken
Lyssnar på: Brandy - right here (departed)
Läser: inget
Dricker: vatten
Äter: Mandarin (mycket gott, säsong för det nu)
Bästa: Helg!
Sämsta: Att jag är nervös inför intervjun
Väder: Slask!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0