Då var det måndag igen

Jaha helgen tog slut lika snabbt som den började och det var måndag igen.Blev en tripp till gamla avesta över helgen i alla fall, vilket var riktigt trevligt. Fredagen blev det att fördriva tiden hos Marlene på salongen, då passade jag även på att klippa mig, och det blev LUGG!!! (kommer upp nån bild senare) Kan ni tänka er, blev faktiskt riktigt snyggt! På kvälleb blev det middag med lillens familj.

På lördagen va jag över till Marlene och fick håret fixat inför kvällen, sedan blev det utgång på kvällen.
Gick hem med en överförfriskad pojkvän vid ett snåret, sedan gick jag tillbaka till stan och mötte upp Marielle på trapper där vi satt och kollade på, eller rättare sagt jag satt och kollade när de städade och plockande undan. sedan spenderade jag natten i familjen Reimfors hus (vilket var väldigt länge sedan). Lånade vickis säng eftersom hon aldrig kom hem, utan gjorde en bortamatch.
På söndagen blev det Thai mat  (världens godaste thai mat finns faktiskt tro det eller ej i avesta) och glo på sex and the city filmen som inte var så bra som jag förväntat mig. lite besviken. Men Samantha gör verkligen hela filmen, hon gör den bra! älskar hennes attityd till allting. Klart bäst i även hela serien! (enligt mig)

Kommentarer
Postat av: vickis

bortamatch vaaaa? hm....

2008-11-02 @ 11:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0