Fyra av fem toast för mitt humör i dag!

Trots en jobbig tenta och på tok för lite sömn, så har jag varit på riktigt bra humör heeela dagen!
Efter skolan blev det en After School, drogs i hop ett gäng från klassen, hamnade på en väldigt tom och faktiskt ganska tråkig bar. Men det var riktigt trevligt=)

Haha det är ganska roligt att det fortfarande kan dyka upp bilder på mig från studenten som jag varken sett eller minns!
Denna hade hittat till Carros facebook idag..
Är från student tåget, precis innan vi släpps..

HAha jaa men ungefär så där glad har varit stundtals i dag faktiskt, ofattbart bra humör!
nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem så jag har någon att mysa med innan jag slocknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0