Helgen gick fort

Helgen började riktigt bra, halsen började bli bättre. Träffade Matilda från avesta på fredagen, vi gjorde stan. Jag köpte en jätte snygg väst från Zara som jag är mycket nöjd med.
Sedan tog vi en fika och pratade på nån timme innan älskling slutade.

Matilda avnjuter en kaffe och hallonpaj!

Mötte upp lillen sen, hem bytte om och slängde i oss käk. Sedan mötte vi upp Veronica och hennes kompisar på allmänna galleriet. Blev förfriskad väldigt snabbt kännde jag, kanske berodde på att jag var så sjukt trött.

Jag och veronica!

Lördagen började med att jag och lillen bestämmde oss för att ta en mysig och nykter kväll. Vi va ned på stan, älskling shoppade lite. Sedan tog vi en fika med Linn och Jerry, och sedan blev det även lunch med dom på TGI Friday's på sture. Och jag fick nog den vidrigaste ceasarsalladen jag någonsin ätit (det känndes irriterande eftersom jag på fredagen åt världens godaste ceasarsallad tsm med jessica), hela salladen var helt förstörd av nån gråbrun sörja. De gånger man får dressing i en ceasarsallad så ska den vara VIT! Jag kan inte sätta ord på hur äckligt det var.
Den lugna kvällen gick också åt helvete, vi bestämmde oss för att följa med jerry och linn på fest hos sara.
Kvällen var riktigt rolig, synd bara att den slutade med att jerry fick en mindre hel näsa

Lillen, jerry och linn


Sara och lillen


soff folk!

Söndagen blev som alla andra våra söndagar, städ och tvätt dag... Så tråkigt, men så skönt när man har gjort det.
Efter det blev det mys framför tv:n och annsiktsmask. Pizza och bridget jones!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Linn! Var jättekul att träffa dig i helgen! Har du fler bilder från bilden så maila dem gärna till min mail: [email protected]



Haha, jag älskar att se fyllebilder på sig själv. ;)

2008-10-21 @ 09:42:07
URL: http://zarrahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0