i går kväll

var vi och kollade på Glad och Marias nya lägenhet tsm med Rikard och jessica. Den var super fin och fräsch, de fick sin inflyttningspresent. Jag hade målat en tavla åt dom, ett poträtt på dom två. Som tur var gillade dom den jätte mycket, jag var jätte orolig att de inte skulle göra det.
Glömmde ta kort på tavlan, får fixa det nån annan gång.

Sen va vi och storhandlade på Ica Maxi i Solna. Och jag som är lite arbetsskadad kunde ju inte låta bli att bli imponerad. Så ruskigt fräsch butik, fast de måste de väl dock vara eftersom de är flaggskepps butik men jag är mäktigt imponerad.
 
Nu sitter jag och äter frukost och är irriterad över att min klänning FORTFARANDE inte har kommit, vilket stör mig nå så fruktansvärt. Beställde den förra lördagen..

I dag kommer syster hit och hälsar på, ska bli riktigt roligt! Får se vad vi ska hitta på då, en vända på stan kanske. Hon ska i alla fall få hjälpa mig med tvätten i kväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0