Jag börjar

få ont i halsen! Jag som klarat mig hittils från förkylning och sånt (brukar alltid åka på det så fort det börjar bli kyligt), men nu börjar det faktiskt kännas i halsen! Inte roligt!
I veckan har jag i alla fall varit och hälsat på familjen i sandviken, hade lite saker att fixa där! Passade på att måla lite, det var så länge sedan. Jag saknar det, jag blir så lugn av att bara få sitta och måla och lyssna på musik.
Men har inte riktigt tid nu för tiden tyvärr, nu har jag varit duktig och pluggat hårt inför nästa företagsekonomi tenta, eller ja hårt och hårt. pluggat har jag i alla fall gjort!


Lite av de "konstverk" jag gjort!


Målat i akryl. Från filmen step up

Målat i akryl till våran slututställning på gymnasiet, är supernöjd med dessa tre tavlor




Kommentarer
Postat av: vickis

om du vill ge mig en fin julklapp så kan jag ta step up tavlan!

2008-10-21 @ 12:30:13
Postat av: emilia

den step up målningen har jag som bakgrund på min mobil. tog bild på den förut. SKIT SNYGG :)

2008-10-27 @ 00:17:35
URL: http://emiliamarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0