Måndag

Stylebystars har fått in massor med nya fina kläder, blev helt fäst vid denna rosa kjol och den mörkblåa klänningen...
Verkligen någonting som jag vill klicka hem! Gillar egentligen inte att beställa kläder på internet (så jobbigt med storlekar), men det är svårt låta bli när man går in på stylebystars


Började med en ny kurs i dag, Affärsdokumentation. Det var riktigt roligt faktiskt, en bra och duktig lärare som gör lektionen intressant, har varit få av sånna kan jag tycka.
Fick reda på vad man verkligen inte ska skriva på ett personligt brev (jobbansökan), vilket egentligen kanske hör till sunt förnuft men fick höra ett så roligt exempel.
Detta har verkligen hänt på riktigt också, att på det personliga brevet så stod det "jag kan vara rätt gullig ibland också"..
Hahahaha, den ansökan hamnade tydligen på företagets anslagstavla! Det tyckte jag var mycket roligt!

Jävlar, tror att jag börjat få lite ont i halsen också..
Inte bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0