plugg och mys

Igår det först en massa one tree hill sedan tog jag mig äntligen i kragen och pluggade. Har hittat ett Café är i högdalen som jag älskar, sitter jämt där och pluggar. Världens godaste kaffe, och världens härligaste människor som jobbar där.
det blev, plugg, latte och en brownie

Företagsekonomi, mindre roligt. Men måste verkligen få jätte bra på nästa tenta.

Sen ordnade jag en riktig myskväll för älskling. lagade en god middag (jag som hatar att laga mat, men det gick riktigt bra), fixade mys stämmning och grejjer! Riktig duktig flickvän var jag i går *vuxen poäng..
köpte till och med rosor, sen får man höra "Jag måste jobba över i kväll, men om du är hungrig kan du väl käka så köper jag en pizza på vägen hem"..
yes, när man för första gången någonsin ska göra nått gulligt:P Haha, men det blev bra till slut ändå.

nu ska jag kila till skolan snart, sånna här dagar känns värdelösa. En enda lektion på hela dagen, dessutom på eftermiddagen. Skulle varit bättre om den legat på morgonen åtminstonde.

Kommentarer
Postat av: mika!

ja där ser man att man aldrig ska göra något fint för någon annan! ;p

2008-10-11 @ 12:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0