Sjukling

Jag blir inte världens trevligaste när jag är sjuk, jag blir snarare riktigt jävla otrevlig för det mesta.
Förstoppning i näsan, huvudet väger 12 ton, usch vad jag tycker synd om mig själv.
Låg inne halva dagen i går, sedan tog jag mig ned på stan och köpte dessa underbaringar.

Mötte upp älskling, sen åkte jag hem och bäddade ned mig i soffan.
Huvudet väger minst lika mycket i dag,och pappersnäsdukar är min bästa vän och min älskare är nässprayen.
Skulle inte klara mig utan det just nu.

Ska försöka ta mig till skolan snart, vet inte om jag ska skippa första lektionen och vila upp mig lite mer. Den känns bara onödig eftersom vi  redan fått slutbetyget för den kursen.
 


älskar min nya väst från Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0