Sjuklingar

Både jag och älskling har åkt på blivit tok förkylda, sörplar te och häller i oss C-vitaminer i hopp om att det ska gå över lika snabbt som det kom. Det var länge sedan jag hade så svårt att komma upp ur sängen som i morse,täcket var så där extra lockande..
Det blev tyvärr inte av att kolla på sex and the city filmen i går, jag är för fast i Grey's. Kunde inte skippa det, så det blir nog att kolla på den i kväll eller på söndag. 

Är i skolan nu har  grupparbete, ska försöka hinna klart med Offerten så jag kan åka hem och sova sen. Får inte mycket sömn nu för tiden heller (och det förbättrar inte min förkylning) eftersom de  håller på och gör någonting med asfaltet (jag trodde att de grävde men min pojkvän var snabb på att rätta mig. så var det inte det gjorde något annat som jag nu inte minns vad det var) precis utanför våran balkong. OCh för att inte störa rusningstrafiken så arbetar de från 22.00-05.00..
Tack för den sömen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0