Torsdag morgon

I måndags när vi var och handlade så fick Rikard och Jessica med sig en av våra påsar, som vi tyvärr inte fått tillbaka än. Just denna påse saknar jag ruskigt mycket, den innehåll min frukost för i dag, smink och mina vitaminer.. Men men det får gå ändå.
Idag har jag mysdag med stickad tröjja, första dagen på hela veckan som vi har lektioner. Har varit riktigt skönt att vara långledig. Meningen var att jag skulle plugga inför tentan men jag har intalat mig själv alla möjliga ursäkter för att slippa, och eftersom tentan är i morgon är det bäst att läser på i dag.
I morgon ska jag åka hem och hälsa på familjen i Sandviken, de ska få fira min 19års dag lite tidigare eftersom jag har planer den helgen jag fyller. Ska verkligen inte bli roligt att åka tåg i morgon, va ned på centralen och lämnade syster i går. Det är så sjukt mycket folk där, mer än vanligt (vilket jag inte trodde var möjligt) eftersom det är höstlov. Så att åka dit och trängas och vänta på ett tåg som nästan aldrig kommer i tid ändå känns inte som det roligaste man kan göra en fredag.


stickad tröjja - Gina tricot
leggings - H&M
Halsband - Snö of Sweden



Trivs riktigt bra i lugg! Dock tar det lite längre att gixa håret nu på morgonen.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är så fin i din nya lugg Linn :D

2008-10-30 @ 17:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0