Jag lovade bilder

Orkade tömma mobilen i dag på bilder, så här kommer en liten uppdatering från helgen..

Som jag sa så har jag skaffat lugg, och jag är supernöjd!!



Helgen bestod också av fest på lördagen, men hade inte med mig kameran. Hittade dock nått kort på mobilen som jag tydligen hade tagit under kvällen, märks dock att man inte är en sån fena på att fota med för mycket alkohol i blodet

Världens bästa vickis om jag inte ser fel! Henne har jag saknat väldigt mycket..

Det var inte många av de som var där som blev med på kort men nån enstaka i alla fall:P

Snart ska syster åka hem, har varit trevligt att ha henne har. Blev god middag och mys framför tv:n i går, desperete housewives som tyvärr har börjat spåra ur rejält tycker jag, men inte fan kan jag sluta kolla på det ändå.
Kvällen lär jag ägna åt att plugga inför tentan på måndag..
 

Kommentarer
Postat av: vickis

vilken tur att jag har saknat dig också :)

2008-11-02 @ 11:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0