Ännu mer regn


Regn i dag igen? ser verkligen fram emot att gå runt och släpa på ett paraply idag igen. Och bland det värsta med regn också är att jeansen blir så jävla blöta, de suger åt sig allt vatten som en jävla disktrasa. Så blir det kallt och blött, det gör mig ännu mer förkyld..

"Vad är det bästa med höst?
Jo,kylan som smeker än på kinden.
Alla de underbara färgerna som sitter på bladen.
Att det börjar bli mörkt och man äntligen kan tända de mysiga ljusen.
Att man kan få använda de mysiga halstuken runt sig.
Jag tycker att hösten är allmänt mysig." - Zara Eklund

Hittade den där texten på Zaras bdb, joo visst kan jag hålla med om att hösten är lite mysig när det väl är hyffsat fint väder. Men just förtillfället så hatar jag hösten, jag vill ha mer sommar!! Värme, sena nätter, sol och bad. Nackdelen med hösten är just allt jäkla regn som öser ned och den där mellanvärmen som får en att tveka, ska man ta höstjackan eller sommarjackan?


MItt bodybutter, det luktar så jäkla gott! Helt fast i det, lukten håller jätte länge och återfuktar huden på en gång. Min favorit...  Synd bara att de blir lite dyrt i längden, en flaska kostar 80 kr, och dom räcker inte särskilt länge, en vecka knappt..


Högst upp på min önskelista, så jäkla snygg. Men den kostar 1700 så det har jag inte råd med just nu heller.. Men jävligt snygga är dom..

Nu ska jag göra mig iordning sen kila ned på stan och träffa Veronica. Det måste ha varit minst 6 år sedan jag träffade henne sist.. En släkting till mig som bor i sthlm, jag tänkte att jag måste passa på att träffa henne nu när jag har flyttat hit. Det ska bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0