Dags att åka

Tror att jag lyckats få med mig allt nu, fick lite tid över så jag kollade på lite gamla kort. Ååhh vad jag (REDAN) saknar sommaren.. Och vad mycket människor som jag saknar..
För tillfället så blev jag så jävla sugen på att dra i hop alla gamla kompisar och ha en redig jävla fest, men det får vänta. I helgen ska jag vara social och vuxenparta (vuxen parta är lika med att ta nått glas vin och skratta åt skämt som egentligen inte alls är roliga).
Som tur var så har jag faktiskt en fy jävla rolig släkt (denna sidan av släkten iaf) så det där med att skratta åt skämt som inte är roliga behöver jag inte göra, och när jag tänker efter så småsmutta på vin... hmm, det finns inte heller på etikettlistan på denna sidan av släkten. Här är det bara att vara sig själv och komma i håg att
 det den som skriker högst som också hörs mest..


Kavaj - Hm
Sjal - Hm
Jeans - Lee

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0