Dags för studier

I dag har jag bestämt mig för att ha en plugg dag, sånna brukar inte sluta så bra. Eftersom jag verkligen hatar och tycker att det är så sjukt tråkigt att plugga, jag skulle mycket hellre ta tuben in till stan och gå runt och fönstershoppa eller nått..
Tog en sov morgon i morse till tio, sen gick jag till gymmet (förstår inte vad det är med mig men helt plötsligt så tycker jag att det är roligt att träna), precis slängt i mig lite lunch. Blev grillad kyckling, mums!
Så nu när halva dagens planer är avbockade så bör jag sätta mig ned och plugga så jag kan få göra något roligare sedan, hur är det citatet lyder? Man måste först göra det man inte vill göra för att få göra det man vill göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0