Den årliga "jag ska skärpa mig"

Varje höst (i mitten av september ungefär) så får jag något hurtryck, jag tänker "nu jävlar ska jag skärpa mig". Börja träna så jag orkar mer, så jag springer alltid i väg och binder upp mig på nå årskort. Tränar flitigt första tre veckorna (om en ens det) sen tröttnar jag. Liknande hände i dag, men jag tänkte efter och köpte i stället ett 10ggr kort på gymmet/simhallen här i högdalen. Jag måste säga att deras gym är så grymt fräscht!! Nya maskiner och det finns dussintals av dom också! (jag är van med småstadsgrejjen, typ tre löpband. Lite skillnad mot typ 10 st). Så jag körde iaf på med ett konditionspass så nu jävlar är jag helt slut. Ska hälla i mig tio liter vatten nu tänkte jag, sedan ska jag nog börja med maten så den är klar när älskling kommer hem.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0