En trevlig fika

Kom precis hem, va på stan för att träffa Veronica (som sagt så var det minst sex år sedan vi sågs). Det visade sig att vi gick väldigt bra ihop och hade mycket att prata om. Vi käkade på ett cafe i gallerian (som föresten hade underbart god ceasar sallad) och pratade på sedan kollade vi runt i lite affärer..
Jag köpte ett nytt puder (väldigt välbehövt), det blev ett ett från clinique

Det kostade 255 kr, och ska tydligen vara bra för mig hud så det hoppas jag. MIn hy ser väldigt lätt bland och fet ut. Så jag hoppas att denna funkar..

Jag har lite ångest över vad jag ska ha på mig på henrics 30års kalas nästa helg så jag kollade runt lite och hittade två ganska fina klänningar på gina tricot som jag gillade.       


                                 
Vilken passar jag bäst i?  jag gillar nog den nedersta mest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0