Företagsekonomin avklarad för i dag *en lättnad suck*

Va ned på stan en sväng efter skolan, och köpte den efterlängtade väskan (från bianco), den blir perfekt för min tunga kurslitteratur..



Kilade in på hm en sväng och köpte annsiktsmask och lite andra saker, så ikväll ska jag ta hand om min känsliga hy.
Den är jobbigt känslig, blir torr, får lätt finnar osv.. Det blev även påpekat under annsiktsbehandlingen. Jag måste ta hand om den, den blir extremt lätt torr och irriterad.
Senare i kväll ska vi till Ikea och köpa de sista stolarna till köksbordet och lite andra småprylar sedan har vi allt för lägenheten! Nu jävlar ska det bli ordning här (på riktigt)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0