Hemma igen

Det har varit riktigt trevligt i helgen.. När vi kom dit i fredags kväll så käkade vi och drack lite vin (Jag, marie, david, tina, annika och henric). Sen blev det bubbel, sedan blev det att bubbla i denna underbaring (en dålig bild tyvärr, den var jätte häftig och lös i olika neonfärger i vattnet) och sedan blev det ännu mera vin..
Och innan jag visste ordet av det så var klockan redan 3 då kändes det som att det var dags att sova med tanke på att det skulle hållas igång även på lördagen..


Vaknade väldigt tidigt på lördag morgon av världens sötaste unge, sen var det köks sysslor hela förmiddagen tills släkten kom. Jag var helt slut hela kvällen och dagen tyvärr, vilket var lite tråkigt. Men det blev nått glas vin, bubbel och lite relax i polen också:) (Hade jag 100 000 som jag inte visste vart jag skulle göra av så skulle jag lätt köpa en sådan!!
Så underbart jäkla skönt är det). Henric fick en riktigt rolig bok i present (tjuvlyssnat 2) som jag och Tina roade oss med att verkligen läsa ut och asgarva till saker folket runtom förstod sig på.. Osocialt men vissa människor säger verkligen så sjukt korkade saker..
Men men nu är jag hemma igen, älskling låste ut sig i fredags så han har sovit borta hela helgen så här ser det ut som när jag lämnade det ungefär.
Ikväll blir det bara till att slappa, jag är så sjukt trött. Även om jag var lugn i går så blev det sent, och en för tidig morgon så jag är heeelt slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0