I wanna make up right na na na

I wanna make up right na na na, I wanna make up right na na na, wish we never broke up right na na na, we need to wake up right na na na, I wanna make up right na na na, I wanna make up right na na na, wish we never broke up right na na na, we need to wake up right na na na,

Om jag har fått Akons nya singel Right now på hjärnan? Det spelar i reapet i mitt huvud hela jävla dagarna. Och att försöka plugga in företagsekonomi när det enda som snurrar runt i huvudet på en är na na na na  det är inte lätt, blir väldigt väldigt förvirrande.
Nu ska jag nog försöka plugga lite till, om en timme har vi tvätt tid. Det är nog det tråkigaste som finns, då tycker jag att städa är roligare. Då får man iaf röra på sig lite mer, plus att det känns skönt efteråt. Men att tvätta det är verkligen bara helt jävla värdelöst.


I wanna make up right na na na




na na na na

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men företagsekonomi är väl otroligt kul Linn, speciellt med jan ;D haha

2008-09-25 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0