Jorden går under?

Min syster ringde mig i går, livrädd för att jorden skulle gå under i dag. För er som inte hört detta nonsens så stod det på expressen, 500 forskare eller vad det var sa att det var en domedagsmaskin (maskinens egentligen mening var att återskapa en miniatyr big bang). Jag försökte lugna min syster och förklara att det är bara möjligt om exprimentet skulle misslyckas totalt, men att jorden skulle gå under i dag är inte helt troligt (jag tror inte ett skvatt på det).
Jag trodde att hon lyssnade på mig och lugnade ned sig, men icke. Jag fick precis ett sms av henne "jorden går under kl 7 idag! "
Nej rebecca den kommer den inte göra!! första exprimentet lyckades, du kan andas ut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0