Lunch på Coffehouse by george

Va ned på stan och lunchade med Veronica på Coffehouse by George, åt en supergod kycklingsallad. Men jag tror vist bestämt att man får verkligen en hel kyckling och en hel isbergsallad i den, lite väl mycket men men gott var det iaf. Sen en latte på det, super trevlig lunch..
Vi planerade in bartömmning på söndag. hur nu det ska gå för mig som har skola på måndag, men det löser sig nog.
Efter lunchen så kilade jag därför in en sväng på gina, för att kolla efter något att ha på mig. Där hittade jag en supersöt spetstopp, som både passar till fest och vardag.

Supersnyggt tillsammans med en rosa kjol. försök att iggnorera mina fula strumpor, det förstör lite av hela outfiten)

Som sagt även snyggt vardags till jeans och kanske en kortärmad kofta till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0