Mint te

Har ni varit med om mornar när man bara verkligen inte vill gå upp, då man ställer snoozen på fem minuter längre varje gång den ringer, en sån morgon hade jag i morse, den slutade med att jag gick upp 30 min efter det att jag egentligen  skulle ha gått upp..
Nu sitter jag och sörplar på mitt mint te. I dag efter skolan ska vi plocka i ordning i lägenheten sen ska vi åka till avesta och packa i hop Christians sista saker. Jag ska passa på att få en annsiktsbehandling i morgon och klippa mig (mina toppar har kommit till den där fasen då man skulle kunna dela dom mitt i tu)..

Kollade på idol i går, tycker att det har gått för långt nu. En helt ny jury, varför lägger dom inte bara ned?
Nog för att jag tycker att dom är lite snällare och hyffsat roliga, men det känns för överdrivet..
Men men det är alltid roligt att se uttagningarna när folk gör bort sig *skadeglädje*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0