Mojito? vad är det för något?

Strawberry daiquiri

Tänkte på en rolig grejj när jag va ut i avesta (nu ska jag fram och gnälla lite), där verkar alla som går ut dricka cider eller öl. Kanske en vitryss, nån shot eller redbull vodka. Men nå andra drinkar det går inte att beställa..
Jag försökte mig på att beställa en Strawberry Daiquiri (min favoritdrink) men det hade dom aldrig hört talas om så det kunde jag inte beställa, så jag tänkte att jaja jag tar väl nått som alla kan göra då.
En Mojito...  Till svar fick jag ett väldigt förvirrat annsiktsuttryck, och frågan "vad är det för något?" så det blev ingen drink till mig, jag fick nöja mig med en grön bacardi.. 


Mojito

Kommentarer
Postat av: Sam

Heej vännen =) Hoppas det är bra med dig? :) Tjusig blogg må jag säga! kan inte du hjälpa mig att styra upp min? den är så jäääkla stel :P



Hade fint =) puss

2008-09-08 @ 12:54:29
URL: http://babyalice.blogg.se/
Postat av: vera

men snälla nån!

lilla gumman! jag ska ta med dej på så många drinkställen så du itne kan stå upp sen!

2008-09-10 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0