Morgon te

vaknade för inte så länge sedan, blev en sovmorgon i dag. Det var väldigt välbehövligt..
Sitter och dricker mitt morgonte just nu, jag va tvungen att gå och köpa te i går kväll. Det finns inge godare än mint te och grönt te.. plus att då får jag lite användning av mina snygga filippa K muggar..
Älskling ligger kvar i sängen och läser, han precis som jag fastnade helt i Jens lapidus böcker.. Jag kunde inte slita blicken från dom, och just så verkar han vara just nu. Just nu läser han slutet på Aldrig fucka upp.. Den är visserligen inte lika bra som snabba cash men bra är den! Jens lapidus är lätt min favorit författare just nu, han och Marian Keys. Har precis läst hennes Är det någon där?. Så jäkla sorglig men underbart bra bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0