Office

Idag hade jag sovmorgon, sååå skönt och behövande. Sovit jätte dåligt hela natten och drömt mardrömmat, men efter att älskling kilat till jobbet i morse och jag somnat om så fick jag en timmes lugn sömn iaf.
Sedan hade jag office, fick reda på att jag klarade tentan *lättnad suck* och sedan höll vi på med en massa konstiga exelprylar hela dagen som jag egentligen inte fattade så mycket av.

När jag kom till högdalen så hade jag oturen att springa in en säljare som skulle försöka lura på mig ett abonemang plus en ny mobil. Jag hade lite roligt och drev med den stackars killen som inte lyckades få in ett enda argument..
kom hem och fick väldigt snabbt ett sms från denna säljare "egentligen ville jag bara ha ditt nummer för att du var så söt"..  Detta måste vara alla sådana där "utesäljares" (eller vad man ska kalla dom) enda hobby när dom jobbar, vad annars ska dom roa sig med liksom? Men nog tycker jag att det är dags att hitta på något nytt, ja menar nått roligare kan man ju hitta på att skriva. Om det där var det enda jag hade att göra om dagarna och dessutom fick betalt för det så skulle jag låta fantasin flöda som bara den, då har man ju råd att göra bort sig..
Nu lär jag nog plugga lite, kom på att jag har en till tenta på måndag som jag helt hade glömt bort.

Dagens mysiga höst outfit

Svart trekvarts tröjja - Gina tricot
Grå stickad kofta - Gina tricot
Jeans - Wrangler
Svarta stövlar - Vagabond



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0