Patrik 1,5

I går var jag och Christian på bio, såg Patrik 1,5. Riktigt jävla rolig (jag och min dåliga humor). Men jag tyckte att den var riktigt charmig faktiskt:)


I dag ska jag åka till avesta, tänka försöka sova till nio åtminstonde men när Christian gick upp så roade han sig med att vara riktigt jävla dryg mot mig, så det där med att sova längre det kunde jag ju glömma..

I går var det ju löning också, så därför var jag ju tvungen att hinna kika en vända på stan innan jag skulle möta upp Christian. Och hittade en snygg klänning på Zara som jag ska ha på mig på mig i helgen.

Jätte fin i spets! :) 549:-

Kommentarer
Postat av: vickis

du skrev verkligen christian tre gånger i det här blogginlägget. jag garvar!

2008-09-28 @ 02:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0