Regn...

Till min stora besvikelse så spöregnade det i morse när jag skulle till skolan (jag hatar att släpa runt på ett blött paraply hela dagen), och dagen fortsatte inte så bra heller. Vi hade företagsekonomi hela dagen, jag tror att den kursen skulle kunna vara riktigt roligt faktiskt om det bara fanns ett bra kursupplägg. Men nu med den lärare som vi har (inga namn) så går lektionerna ut på att vi heela dagen ska sitta och skriva av tavlan och det tycker jag är väldigt jobbigt... och dessutom riktigt tråkigt, speciellt när det är en såpass rolig kurs egentligen..

Det var så kallt i går morse så jag fick inviga min höstjacka.. Den är mysig men jag hade nog velat ha lite mer värme innan hösten faktiskt..


 Älskar min Hermés sjal, den kommer jag aldrig tröttna på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0