Skulle behöva någonting uppiggande

Jag skulle nog behöva en upppiggande redbull (fast egentligen så tycker jag inte om redbull), sitter och sveper i mig kaffe nu (svart som natten) för att orka med sista lektionen.. Det skulle kännas bra med nå typ av koffeintabletter som man bara kunde svälja så fick man jätte mycket energi, kaffe får man så dålig andedräkt av (det är väldigt synd eftersom jag tycker att det är väldigt gott).  Efter lektionen så ska jag åka till avesta och träffa denna extremt blonda lilla söta sak som jag har saknat väldigt, väldigt mycket kan jag påpeka..  På denna bilden så kan jag säga att detta måste vara Salas häftigaste reklambil! Vi hittade den på Salafestivalen--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0