Stökigt

Stackars stackars älskling, han hatar oreda. Just nu är vi mitt i flyttstöket, va på Ikea i går och köpte nästan allt som vi ska ha, så just nu så är det lite stökigt i lägenheten. Men vi har fått i hop det mesta.
Helgen har gått ruskigt fort, va ut i fredags. Det var riktigt roligt men också väldigt onyktert.
Det är just sånna tillfällen när man ska gå ut som jag är extra glad att Marlene är frisör, hon satte upp mitt hår. En svinrygg blev det, super fint! :)

I kväll blir det bio (vi lär slappna av, och komma i väg från stöket. Det var vissa saker som var slut som vi ska köpa i veckan, kommer ut en bild när vi är helt klara). Vi ska se nya arn filmen! :)
Nu ska jag tvätta *usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0