Tisdag


Kavaj - HM
T-shirt - HM
Jeans - Wrangler
Halsband - Snö of sweden

Morgon trött, ska i väg till skolan snart. Måste svepa en kaffe på vägen. Det lär behövas, har företagsekonomi hela dagen. Gillar inte tbanan just nu, alla sitter och snorar och hostar, inte konstigt att alla blir förkylda hela tiden.. Jag har klarat mig hittils, men den dröjjer väl inte länge till antar jag..
Hade en lång pratstund med min syster i går, saknar henne..Vi kommer verkligen bättre överrens nu när vi inte bor tillsammans, helt plötsligt gick vi från att bråka varje dag till att bara prata och skämta.

Jag funderar på om jag ska svänga förbi bianco på vägen hem från skolan och köpa den där väskan som jag trånat efter i säkert en vecka nu.. Behöver en väska där jag får plats med all kurslitteratur, och den skulle bli perfekt. Få se hur länge jag kan hålla mig..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0