Tisdag

Häromdagen, i söndags faktiskt så åkte älskling i väg och köpte en Tv. För mig som inte är så tekniskt  så säger allt det där LCD, 46 någonting:S aa preics, det säger mig ingenting. Men.. Jag tycker i alla fall att den är riktigt snygg, svart och stilren, samsung:)


Nu sitter jag och lyssnar på lite gamla godingar, lifehouse - you and me.
Riktigt fina bitar, blev påminnd om dom på emelies bdb. Så nu kommer jag ha en sådan dag där jag sitter och lyssnar på endast lifehouse.

Lär försöka ta och plugga vidare, företagsekonomi. Av någon anledning så vill inte skiten fasta, går rakt igenom skallen. sad but true...
Men men, i dag kanske vi ska träffa Markus. Det vore riktigt roligt, vi lärde känna honom i Bulgarien. Bor i E-tuna men är här i sthlm på besök så lillen ringde honom i går och bjöd över honom..
Så får se hur dagen artar sig, men det vore kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0