Vinterkyla

I morse när jag vaknade hade jag kunnat göra nästan vad som helst för att få ligga kvar och mysa lite, det var så kallt i rummet, och inte blev det bättre när jag stack ut huvudet och möttes av iskall kyla.. Det måste ha varit runt nollgradigt i natt..
Eftersom jag är en riktig fryslort så invigde jag min nya höstjacka i dag:)

Pgr av insparken förra onsagen så misade jag finalen på Projekt Runway, men jag hann se slutet av reprisen i lördags.. Och till min förtjusning så vann den jag ville skulle vinna, Christian endast 21 år (yngsta vinnaren någonsin), jag tyckte verkligen att han var bäst under hela säsongen, hans personlighet var ju helt underbar..



Idag ringde jag och bokade en annsiktsbehandling, det tycker jag att jag är värd (det är allt för sällan vi unnar oss det, fast än det är så behövande. Har kvar presentkort på desirees sedan studenten så ska passa på att använda det nu, ska bli så skönt att bli ompysslad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0