Bakis är mysigare med fler

Jag är helt totalt värdelös numera att uppdatera. Det finns liksom ingen inspiration eller energi till det.
Just nu leker livet, det börjar bli vår, jag har praktik och ny lägehet. uuuunderbart..
I lördags blev det inflyttningsfest, riktigt roligt utan så mycket sömn. sov en sväng mellan halv sex på morgonen och halv åtta.
Sedan fylldes söndagen med bakismys hos oss, kom över massa folk och spelade Xbox, kollade på film och käkade skräpmat. Jag har kommit på att det är så himmla mycket roligare och mysigare att vara bakis med flera st, man mår inte alls lika dåligt då. Riktigt trevligt faktiskt, sedan behövdes lägenheten en rejäl städning som vi tog hand om senare mot kvällen.

Efter en sjukt onyttig helg, massvis med alkohol på lördagen, endast skräpmat och flera liter cola på söndagen så kände jag att jag behövde börja denna veckan lite bättre så i morse blev det havregrynsgröt och litervis med vatten för att försöka återställa vätskebalansen.
Men ändå så mår jag inte toppen, usch usch, måste få i mig mera vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0