People always...

People always leave Change.
Folk förändras, det ligger i vår natur.
Det finns massvis med faktorer som påverkar en.
Sedan jag flyttade hemifrån och till sthlm så kan jag erkänna att jag har faktiskt förändrats väldigt mycket.
Jag:
  • har blivit lite (fast jag skulle vilja påstå mycket) mer ordningsam (mamma är mycket tacksam för lillens uppfostran)
  • Står upp för mig själv mycket mer, har lättare att säga vad jag tycker, och säger ifrån
  • har blivit mer fåfäng, mycket mer klädmeveten.
  • blivit lite av en planeringsmänniska på senaste tiden, använder flitigt filofax och kalendern på mobilen (kanske är det åldern som gör att jag får sämre minne, detta kanske kan vara en bidragande faktor)
  • Uppskattar familjen mycket mer, framför allt mamma som alltid har gjort allt åt mig. Tvättat, lagat mat, städat, planerat, skjutsat, hemtat. Nu förstår jag varför vi hade alla dessa bråk.
  • har blivit mer ansvarsfull.
  • Tröttnat totalt på dramadramadrama, less på uppförstoring av små saker, onödiga bråk. Drama är roligt att se på i The hills ex, men lämna det utanför verkligenheten tack.
Så jag erkänner att jag har förändrats väldigt väldigt mycket, men lite till det bättre skulle jag vilka påstå, men sen finns det ju delade meningar om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0