Det slutar aldrig snöa heller

Hälsar på Dalarna och alla snö i helgen. I fredags blev det tacos med Lillen och hans familj, sen en härlig myskväll bara.
I går passade jag på att hälsa på nära och kära under dagen sen spenderades kvällen med vin och trevligt sällskap och den slutade ute på krogen. Vaknade i morse med 40 hårnålar i håret, somnat i gårdages smink och allt kändes bara allmänt jobbigt. Minnesluckorna va väldigt jobbiga.. Meen kul hade jag i alla fall!

I kväll ska jag till sandviken, där blir de till att jobba två dagar sen tillbaka till avesta och så börjar allt julfirande..

Nu ska jag lura ut älskling i snön och kasta snöbollar på honom!!


Kommentarer
Postat av: Linnsey

Honey, jag saknar dig! Vi måste ses direkt när vi är tillbaka i Sthlm :)

2009-12-23 @ 09:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0