missbrukar te

Sitter på kontoret och missbrukar te samtidigt som jag funderar på om jag gillar snön eller avskyr den. Nu när den lagt sig som ett litet tunt vitt täcke på marken även här i stockholm..
I dag varvar jag svart vinbärs te med "forest Fruits". Sen nån mandarin där emellan lite då och då också. Skumma vanor jag fått nu för tiden.
Jul lov skulle va skönt, vilket somliga har redan. Och jag är såååå avis.. Men detta är sista veckan innan jag får jul lov och de kommer väl gå lika snabbt som vanligt.

Eftersom min dröm klänning för resten av vinterns partykvällar tyvärr från Balmains höst kollektion (vilket gör den alldeles för dyr och dessutom omöjlig att få tag på) flundrar jag på om jag ska försöka få en liknande uppsydd. efter jul, då jag hunnit jobba och fått i hop lite pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0