pest eller kolera?

vaknar med migrän.. Det värsta som finns. Har aldrig i hela mitt liv besvärats av migrän förrän förra hösten, då jag fick mitt första anfall, jag kräktes, stängde in mig, klarade inte av nå ljus eller ljud. försökte jag kolla på tv så kräktes jag bara och för att inte tala om huvudvärken.
I dag vaknar jag också med migrän, illamåendet går inte att beskriva, den jävla tickande klockan stör magen som vrider och vänder sig efter varje ljud. Huvud jävla sprängs och jag vill bara dö..
De värsta är att jag provat sånna här migräntabletter och grejjer me nde hjälper inte alls på mig, det enda som hjälper är att sova bort det..
Skulla vilja ha ett migrän rum, helt svart, svalt och knäpp tyst..
Jag fullkommligt lider med vickis som har migrän jätte ofta, viljet jag tack och lov inte har.
Jag har fan hellre svininfluensan igen än migrän...

Kommentarer
Postat av: vickis

du dom dära migräntabletterna kan ta sig nånstans. käkade en hel karta en gång, fick då inte mindre ont i huvet! vart lite snurrig bara..

2009-12-11 @ 14:50:11
URL: http://viktoriareimfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0