Snöstorm...

Jag tittar ut genom fönstret och undrar om jag har blivit blind "det är ju helt jävla vitt!!" som om nån hängt att vitt lakan framför fönstret. Men om jag anstränger ögonen lite mer och kollar lite närmare så ser jag att är ju snö vrääääker ned samtidigt som det blåååser hårt.  Snöstorm ute med andra ord. .
Och det slutar verkligen aldrig heller, så innan dagen är slut så hinner de väl komma en halv meter minst..
Och det ser jag inte fram emot! kan inte bara sluta snöa!! och blåsa behöver det inte heller göra för den delen tycker jag.

Jag tittar in i väggen i stället och drömmer mig tillbaka till 25 graders värme, stekande sol, stränder och kalla drinkar..
Ge mig sommar igen, lite solbränna, rufsigt solblekt hår och semester!
Det är vad jag drömmer om idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0