Still in viken

Är kvar hos familjen i sandviken fortfarande. I går va det ännu en julmiddag med släkt. Jag var helt krockad och höll på att somna varannan sekund eftersom jag var tvungen att kiva upp sju på morgonen efter bara nån timmes sömn för att köra tillbaka älskling till stockholm.
Jag var i alla fall med på Whiskey provningen eftersom jag anser att man bör åtminstonde ge det en chans. Whiskey var inte för mig! Vilket jag kunde konstantera redan efter den första, ändå provade jag alla sex sorter eller vad de var. Hittade två som "funkade", som alltså gick att dricka och smakade hyffsat gott. Bland annat highland park.


Tog mig till Valbo med mamma och syster i dag (vi och alla andra i hela gävle/sandviken) kö in till valbo, redan där kändes det jobbigt. Men det var inte sånt kaos där inne som jag väntat mig och jag fyndade en kavaj på bikbok.

Haft film/taco mys med familjen och nu funderar jag på att krya ned med en filt och fortsätta läsa Elsas mode.

På måndag ska jag hem till stockholm igen, åhh vad jag längtar. Få krypa ned bredvid älsklingen på natten och somna bredvid honom medans han ligger och svär om att det är för varmt.



Kommentarer
Postat av: älskling

varmt är de jämt.. :P

2009-12-27 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0