strålande jul

och så var julen nästan slut.. dan före julafton var jag i avesta. Hela förmiddagen spenderades i stallet med mina två systrar. Red till och med en sväng på Kingen.
På kvällen firade jag och lillen med hans familj sen i går på självaste julafton så firade med min familj i sala hos mormor..
Jag är helt gaaalet nöjd med mina julklappar, helt sjukt, har fått så mycket fina saker. Iphone 3gs, en valfri resa, klocka, smycken, bäcker,sodastreamer, en massa saker till hemmet så som handdukar och lakan, parfymer osv.. Fått så himmlans mycket..
Men jag måste få säga att den allra roligaste och mest otippade julklappen från dessutom var från familjen var en BRANDSLÄCKARE!
Ja precis, en brandsläckare..
Hahaha, söt mamma.

Klev upp tidigt i morse, kl sju och körde lillen hem till sthlm, för stackarn jobbar. Tillbaka i sandviken nu, vila en sväng sen duscha och göra mig iordning, blir middag med mer släkt i kväll!


Kommentarer
Postat av: vickan

kan du behöva... klantarsel!

2009-12-27 @ 15:34:02
URL: http://viktoriareimfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0