Det var något som har saknats

Något har saknats nå så fruktansvärt. Om det är något jag verkligen älskar i matväg så är det Thaimat! Det finns verkligen inge godare. Och stället som gjorde bästa Thai maten jag någonsin ätit var Thai Take away i Avesta (jaa i avesta av alla jävla ställen, det fattar jag inte heller).
I dag fick jag nå tok ryck och blev super sugen på det, så jag försökte mig faktiskt på att laga min favorit "nummer 2" och tro de eller ej så lyckades jag!
Helt otrolitg, så sjukt jäkla gott!!

Kommentarer
Postat av: matilda

å vad gott:D , men du jag måste fasiken bestämma mig hur det blir med funäs annars måste jag komma ner så enkelt är det bara !

2009-02-04 @ 14:39:14
URL: http://mgkempe.blogg.se/
Postat av: jessica

Linnsey, du ska få äran att laga thai mat till mig nån kväll :)

2009-02-04 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0